Klachtenprocedure van Contexxt
Uiteraard doen wij er alles aan om de zorg zo goed mogelijk en naar jouw tevredenheid uit te voeren. Ondanks alle inspanningen kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Wij bieden je daarom de mogelijkheden om je klacht bij ons kenbaar te maken.
Meld het aan ons
Als je een klacht hebt kun je dit direct melden aan Contexxt (Bart Gordijn, via: bart.gordijn@contexxt.nl). Er wordt binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je opgenomen. We zullen met jou in gesprek gaan over je klacht met als doel deze naar tevredenheid op te lossen.
Externe klachtenfunctionaris
Is je klacht onvoldoende opgelost, of duurt de afhandeling van je klacht langer dan zes weken, dan kun je jouw klacht indienen bij de externe klachtenfunctionaris van Contexxt.
De klachtenfunctionaris zal je van advies dienen met betrekking tot de indiening van een klacht en bijstaan bij het formuleren van de klacht en het onderzoeken van de mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Het doel is klachten zoveel mogelijk in een vroegtijdig stadium gezamenlijk op te lossen zodat een formele (schriftelijke) klacht wordt voorkomen.
Uiteraard heb je altijd het recht om rechtstreeks je klacht in te dienen bij de externe klachtencommissie.
Je kunt contact opnemen met de externe klachtenfunctionaris van Contexxt via:
Stichting Klachtenportaal Zorg
e-mail info@klachtenportaalzorg.nl of telefonisch via 0228-322205
of vul op www.klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen het klachtenformulier in.
Klachtenregeling conform Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz)


